
- Spodnie Apiko Lucyna D
- Spodnie Apiko Lucyna stokrotki
- Spodnie Apiko Roma D
- Spodnie Apiko Anna
- Spodnie Apiko Aniela
- Spodnie Apiko Dorota K
- Spodnie Apiko Beata-B wzór
- Spodnie Apiko Beata
- Spodnie Apiko Daria dzianinowe
- Bluzka długi rękaw S.Oliver
- Skarpetki Nanushki Tour de Green
- Skarpetki Nanushki Extra Grandma

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PPHU "APIKO" Roman Ziemiński
Pucka 7
84200 Wejherowo
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
PPHU "APIKO" Roman Ziemiński
Pucka 7
84200 Wejherowo
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje